پذیرش مقاله فناوران مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در دهمین کنگره ملی گیاهان دارویی کشور

۲۶ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۵ کد : ۶۰۱۱۷ واحدهای فناور جدیدها
مقاله علمی فناوران شرکت نوشداروی سبلان از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در دهمین کنگره ملی گیاهان دارویی کشور به صورت پوستر پذیرش و ارائه گردید.
پذیرش مقاله فناوران مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل در دهمین کنگره ملی گیاهان دارویی کشور

این مقاله حاصل تلاش فناوران شرکت نوشداروی سبلان از واحدهای مستقر در مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل درخصوص محصول دارویی«فارافاوانیا» می باشد که در دهمین کنگره ملی گیاهان دارویی با عنوان« بررسی اثر ترکیب اسطخدوس، رازیانه و انیسون بر سندرم پلی کیستیک القا شده با لترزول در موش های رت» بصورت پوستر ارائه گردید و از سوی کمیته داوران مورد پذیرش قرار گرفت.

دهمین کنگره ملی گیاهان دارویی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار گردید و فناوران شرکت نوشداروی سبلان به سرپرستی دکتر محمد جعفری شیران، مقاله علمی محصول خود را ارائه دادند.

دکتر محمد جعفری شیران، سعید خانی، فاطمه شعبانی و سعید ناصری اعضای تیم تحقیقاتی شرکت، طی چندین ماه کار مطالعاتی بر روی محصول دارویی«فارافاوانیا»، توانستند به نتایج ارزشمندی دست یابند.

کنگره ملی گیاهان دارویی بزرگترین رویداد علمی گیاهان دارویی کشور است که هر ساله با حضور صدها نفر از متخصصان و محققان گیاهان دارویی برگزار می شود.

در این کنگره، پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی دانشگاه شهید بهشتی، انجمن گیاهان دارویی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب ایرانی، دانشگاه داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پایگاه علوم جهان اسلام در این کنگره مشارکت نمودند.


( ۱ )

نظر شما :